Monday, March 23, 2009

Reels aksi berat 50lb-100lb

Daiwa Magatwin MT750 seaborg
Tahun Beli : 2007
Arena : Bottom
Komen : Prestasi setakat ni memuaskan..Kualiti pembuatan yang kemas. material yang berkualiti, setakat nie tiada komponen yang berkarat atau terhakis. Sesuia untuk pancingan bottom dan Specifikasinya pernah dibincangkan sebelum nie..

Shimano Stella 20000FA
Tahun Beli: 2008
Arena : Popper
Komen : Prestasi setakat ni memuaskan..Kualiti pembuatan yang kemas. Sesuai untuk aktiviti popper yang berterusan, kekuatan drag yang boleh diharapkan, material yang berkualiti, setakat nie tiada komponen yang berkarat atau terhakis. cuma tulisan pada spool ada yang hilang..Cuma sampai sekarang aku masih belum dapat mencapai ikan sasaran untuk diulas..

11 comments:

klerbox said...

nak pinjam boleh kottt????idola la tu>.....

Fahiz Hussin said...

Ha ha...boleh la tue.tp kena g komplot sesama la.

klerbox said...

boleh tak de halnyer....

speedrider said...

salam bro. Nanti kalau ada tiops jigging, sila ulas yerk? Saya akan menceburkan diri untuk jigging buat kali pertama pada 24 April nanti, insya-Allah

Fahiz Hussin said...

Okay, takde masalah...klau skit-skit tu boleh la..he he

speedrider said...

tq bro. setakan ni, artikel http://yopz.multiply.com/journal/item/13/Jigging adalah yang terbaik pernah saya jumpa. Cuma saya perlukan sedikit saja lagi info tentang mata kail, jarak mata kail dari jig, jenis tali yang paling sesuai dan warna jig.. Untuk beginner macam saya.

Fahiz Hussin said...

Cuba tengok kat sini plak klau-klau boleh membantu http://www.utaraanglers.com/board/viewtopic.php?f=110&t=73 atau disini http://www.fishing.net.my/forum/topic.asp?TOPIC_ID=17066

Fahiz Hussin said...

Tp pelajaran yang terbaik mungkin melalui pengalaman sendiri kot..he he.kadang-kadang teman pun main balun je..http://yopz.multiply.com/journal/item/13/Jigging..artikel ni memang dari salah satu otai sebenar jigging..

lepatpisang87 said...

slm nak tnya la diantara reel shimano stella fa yg mana blh maltiused untuk jiging dan poping 'hg ke pg'

jack said...

bro nak tanya skit... apa terjadi jika max drag 20kg dan max winding 30kg dan menaikan ikan yang berat dalam 50kg? selain itu apa maksud max winding 25kg dan momentary/continuos force 90kg

Unknown said...

zzzzz2018.7.25
fitflops sale clearance
nike presto femme
off white jordan 1
ugg boots
canada goose
christian louboutin shoes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Memancing@Fishing Best Catch

Popular Posts

Disclaimer

All pictures & Articles in this blog are property of Fahiz Hussin (Fishing@Memancing) . Permission are required for the use of any publishing material within this site. Please Email to memancingfishing@gmail.com for further clarification.