Friday, December 25, 2009

Preview - Coretan Perjalanan - Part 2

Salam, alhamdulillah trip memancing 1+1 (Laut +Kolam) kali ni berjalan lancar.. Aku sampai di Kajang jam 6 petang tadi selepas mengharungi perjalanan sejauh 4000km (Termasuk sesat melarat), laporan lengkap serba ringkas sedang dikarang dan dirangka. Aku akan update dan memberikan gambaran secara menyeluruh berhubung trip ini dalam beberapa hari lg.

Sekali lagi trip bersama Polaris One

Pertarungan yang dinanti-nanti, alhamdulillah merasa juga tarikan strike ikan pada trip kali ini. Pertarungan yang sama kuat, ikan kolam dan ikan lautan.

Menahan asakan ikan di lautan yang berusaha untuk membawa jig ke ke lubang pertapaan..

Merasa juga memancing di Kolam berbayar nih.

Menahan asakan plabuk kolam yang penuh dengan muslihat.

Sebenarnya, aku pun tak tahu macam mana nak mulakan laporan ini. Harap2 selepas berehat 2 hari ni dapat la skit-skit idea untuk menulis laporan seterusnya. Bagi persoalan rakan-rakan di Shoutmix, aku cuba perincikan didalam post yang akan dikeluarkan kelak. Tunggu ya..


2 comments:

sharith said...

seronok nye!!!!

Fahiz Hussin said...

Alhamdulillah...semua dah selesai..memang seronok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Memancing@Fishing Best Catch

Popular Posts

Disclaimer

All pictures & Articles in this blog are property of Fahiz Hussin (Fishing@Memancing) . Permission are required for the use of any publishing material within this site. Please Email to memancingfishing@gmail.com for further clarification.